Ja vs Bóg #6 Kompas

 

W trakcie zeszłorocznego pobytu w pustelni przyszły do mnie słowa tekstu piosenki „Drogi” Stróżów Poranka:

A Bóg map nie rozdaje
Nie wiesz dokąd iść
A Bóg czasu nie mierzy
Nie wiesz czy ci wystarczy sił
Na wędrowanie

Ciekawe, że kiedyś słysząc tę piosenkę budził się we mnie głównie niepokój. Czułam obawę, że nie wiadomo co w życiu robić, nie ma jasnej drogi. Bałam się, że będę szukać po omacku, a może w ogóle nie znajdę. Z tego niepokoju sztywniałam.

I ciekawe, że nie słyszałam dalszych słów:

Niech marzenia staną się
Twoja nocą twoim dniem
Głosem serca w życiu
Kieruj się

Ciekawe, ponieważ są to słowa, które mówią, że jest droga. Droga, która jest we mnie, zapisana w moich intuicjach. To jest informacja, że moje pragnienia są dobre. I to nie jest smutna piosenka, tylko ja po prostu słyszałam wybiórczo!

Cdn.

Komentarze